BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. július 28., szerda

14.fejezet




Szisztok, remélem tetszett az előző fejezet. Nem tudom, hogy mit írhatnék ide. Puszi: Bells

14. Az Angyal! Az Angyal?


Edward szemszöge:


- Minden vámpír csillog ilyenkor. – s ilyenkor egy hatalmas fehér fényt világította be a nappalit. Felnéztünk mind a ketten, mintha az ég nyílt volna meg. Vakítóan fehér volt. De mégsem zavarta a szemem. Egy tejfehér gyönyörű nő szállt le hozzánk! Fehér szárnyai voltak. Mikor, már annyira leért, hogy lehetett a fejét is látni, az ég bezárult. A különös nő felénk fordult. Teljesen úgy nézett ki, mint anyu. De ez lehetetlen. Igaz, néhány hónapja a vámpírlétre is azt hittem, hogy lehetetlen.

- Edward!- trillázta gyönyörű hangján. Vízhangzott tőle a nappalink.-

Edward kicsim!

- Anyu?

- Igen?

- Anyu!

- Jaj… Edward! Nincs semmi baj. De nekem mikor akartad elmondani, hogy átváltoztál?

- Hogy mondhattam volna el? Egyébként mi lett belőled!?

- Angyal! Léteznek angyalok, mint ahogy vámpírok is. De nem maradhatok sokáig. –s megölelt. Az érintése még az én jeges bőrömhöz képest is hideg volt. –Most mennem kell. Szia- Egy hűvös puszit nyomott az arcomra.

- Ne menj el! Nem is beszéltél magadról! Jól vagy? Mi jó történt az óta veled? Hogy lettél angyal?

- Majd eljön az ideje, mikor minden a kérdésekre választ kapsz!- S az ajtón keresztül kiment. Követtem. Éreztem, hogy Bella is követ. S anyu a szárnyait csapkodva felment. Bella átölelt. Megcsókoltam. Ekkor valami fényes dolgok lebegtek körülöttünk, s felemeltek a magasba. Beláttuk az egész erdőt. Angyali kuncogást hallottunk. Majd, ahogy felemelkedtünk le is zuhantunk, de lassan. Mihelyt a lábam érzékelte a talajt, iszonyatos fájdalmat éreztem a kép lapockám közt. Majd a fejem is fájni kezdett. S mintha valaki ki akarná tépni a hátam olyan fájdalom zúdult a rám.

Bella szemszöge:

Edwardon láttam, hogy szenved. S egy fehér szárnyat láttam mögüle előbújni. Fehér volt, angyalszerű.

- -A különleges képességed!- suttogtam.

- Tessék?- kérdezte, mintha semmit sem vett volna észre.

- Itt a különleges képességed. A szárnyad.

- A mim?- kérdezte meglepetten. Hátranyúltam és megfogtam a szárnyát. Előrehúztam, hogy Ő is lássa, miről beszélek.

- Látod?

- Mi történt velem?

- Az angyal- suttogtam. –Próbálj meg vele repülni.

- És hogy?

- Nem tudom, ezt neked kell érezni, nem? – S csapkodni kezdte a szárnyát. Felszállt. Majd felszállt. Gyönyörűen repült. Majd eltűnt a szemem elől. Mikor visszajött hangos nevetést hallottam.

- Gyere. Szállj fel velem.

- Mégis hogy?

- Szállj fel a hátamra. –mondta nevetve. – Ezt neked is látnod kell.

- Mégis mit?- De mielőtt válaszolt volna, felmásztam a hátára, megbíztam szerelmemben. Aztán vámpírgyorsasággal futni kezdett. Már ennél a pontnál elhatároztam magamnak, hogy soha többé nem szállok fel a hátára. De felszállt. Nem mertem kinyitni a szemem. Most már biztos voltam benne, hogy soha többé nem fogok felszállni a hátára.

- Hát nem gyönyörű?- kérdezte szerelmem.

- Nem tudom. - Lehet, hogy csak két szó volt, de ezt is nehezen tudtam kinyögni. Féltem, ha megint kinyitom a számat, biztos lehányok valamit, ez esetben valakit. De muszáj volt pontos választ adni. –Nem merem kinyitni a szemem.

-

Ne félj. Csak próbáld meg, hidd el, hogy megéri. - Nehezen kinyitottam a szemem. S mintha a hányingeremet elkergették volna, elmúlt. Helyét egy sokkal jobb érzés vette át. A táj, ami fölött elrepültünk, gyönyörű volt. Melegséggel járta át a testem. Kicsit hasonlított a rétünkhöz.

- Ez gyönyörű!- suttogtam.

-

Igen. – Bal oldalt egy kis patak csordogált, miből egy kis tavacska jött ki. A tó mellett két öreg fa ácsorgott. A tisztás többi részén fű volt, persze foltokban virágok is voltak.

- Szálljunk le egy kicsit. - kérleltem Edwardot. Ugyanis közelebbről is meg szerettem volna nézni a tavat. Edward a rét szélén, egy szikladarabra szállt le.

Másnap délután (a parkban):

Ez a nap is unalmas volt. De vártam is- meg nem is- a délutánt. Vártam, mert így végre kiderülhet az igazság. S Charlie végre boldog lehet, és nekem se kell szenvedni. De az is ehet, hogy tényleg állásinterjún volt Rebeca. Ugyanakkor nem vártam, mert emlékszem milyen boldog volt Charlie Beckyvel, és volt kilátás arra, hogy újraházasodjon. Renée lehet, hogy megint el fog válni, és akkor nagyon szomorú lesz. Edward nem szállt ki a kocsiból, mivel egy járókelő erre jött. Inkább én ültem be hozzá.

- Készen állsz?- kérdezte.

- Indulhatunk. - fújtam ki a levegőt. Hamar odaértünk anyuék házához. Benéztem az ablakon. Ben volt Becky meg Phil is…

Há-há! Függővég. Ez mindig lázba hoz. Egyébként még nem döntöttem el, hogy mi legyen a folytatás. Tehát, ha van valami óhaj sóhaj, csak rajta hallgatom.



6 megjegyzés:

Tess írta...
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Tess írta...

Szia!
Légyszíves kijavítanád a sorok elejét mert nem látszik rendesen.
Bocs hogy ennyire nyűgös vagyok.:(
Egyébként iszonyatosan tetszett a feji.
Már nagyon kíváncsi voltam mi lesz az a fény!
Az a kép pedig egyenesen gyönyörű
kb. 5 percig gyönyörködtem benne.
xD
Puszil
Tess

Esme írta...

Sziasztok!
Nagyon jó feji lett!
Imádtam!
Iszonyatosan várom a kövit.
Kíváncsi vagyok mi lesz Beckyvel és Phil-lel!
Remélem Charlie és Reneé rájön és a végén megint egymásba szeretnek.(L)
Pusziii
Esme

Névtelen írta...

Szia!
Imádtam ezt a fejit.
Bella és Edward olyan aranyos volt.
Becky-t és Phil-t már utálom.
De ez Renée és Charlie szempontjából nagyon jó.
Remélem összejönnek végre.
Minél hamarabb fel kellene nyitni a szemüket. ;)
Az angyalos részt imádtam! Edward olyan cuki azzal az angyalszárnnyal.
Amikor megnéztem a képet odaragadt a szemem a monitorhoz.
Annyira szép az a kép.
Nem lenne baj ha letölteném?
Vagy honnan töltötted le?
Reneé is angyal lett?
Olyan jó.
Most már csak Charlie-nak kellene valami képesség. :):)
Egyébként a frisst rád bízom de lehetne az hogy:
-Charlie és Renée találkozik mindent megbeszélnek
-Mindenki visszamegy Forksba
- Renée megsérül és Charlie meglátogatja a kórházban, Charlie megcsókolja és ezt Becky meglátja ezért Phil-lel felválallja a kapcsolatukat.De Charliék összejönnek.:)
-Renée-t és Bellát Alice vásárolni hívja és mozizni.
-Carlisle és Esme mint mindig lehetne vidám és jókedvű és találkozhatnának Renée-vel és Charlie-val és ők ott összejönnek.

Na ennyi volt a papolás máról. :):):)
Remélem nem baj hogy ennyit írtam. Ez a néhány dolog ne befolyásoljon téged. A te törid úgy írod ahogy kedved tartja.
Csak adtam néhány tannácsot ha nem tudnád hogyan tovább.
Inkább fogad meg nehogy úgy járj mint néhány más író hogy abbahagyja az írást emiatt.
Remélem van ihleted a folytihoz.
És bocs hogy teleírtam a komizót.
Puszil
Klaudia16

Névtelen írta...

Szia!
Bocsi hogy még sohasem komiztam eddig nagyon sajnálom.
De most megteszem:
1. fejezet:
Örültem hogy Bella és Edward végre táncolnak! Bár Bella kissé nehezen adta be a derekát! :)
2.fejezet:
Edward és Bella összejött! (L)
A levelezgetés is nagyon tetszett! Szerencse hogy nem kapták őket rajta. ;)
3. Fejezet:
Ki lehet az aki csöngetett?
4. fejezet:
Mike az! Szegény Bella! :(
5.fejezet:
Edward "meghalt"! Bella csak úgy hiszi!:)
6.fejezet:
Bella elment Renée-hez remélem boldog lesz!
7.fejezet:
A függővég folytatása már nagyon vártam!
8.fejezet:
Nagyon tetszett a feji kicsit késtél vele de attól függetlenül jó feji!
9.fejezet:
Edward szemszög és az első csók! (L) :):):)
10.fejezet:
Jó feji lett Esme! Nem baj hogy rövid majd a kövi több lesz! Remélem máskor is írsz te is!
11.fejezet:
Kissé nekem zavaros volt de utána minden kitisztult!
12. fejezet:
Hajrá Alice! Nagyon jó feji lett!
Remélem te is írsz még! (Bella ne sértődj meg)
Díj:
Gratulálok nektek!
13.fejezet:
Tetszett! Becky után nyomozás ! Izgi.
Díj:
Gratulálok!Megint csak!Megérdemlitek!
14.fejezet:
Na elérkeztem ide is:
Imádtam ezt a fejit! Eddigi kedvenc! ;)
Edward képe iszonyatosan teszik!
Remélem nem baj hogy letöltöttem.
Remélem lesz még angyalos kép a blogodon. Örülnék neki.;)
Renée-ről van?
Na mind1
Becky és Phil remélem megkapja a magáét.
Charlie és Renée olyan jó lenne ha összejönnének.(L) :):)
Az az angyal szárny nagyon tetszik. Az ötleted nagyon egyedi.
Tetszik.
Ja és a történeted nagyon jó a folytatás is biztos ilyen lesz de itt van néhány ötlet:
1. A Cullenek visszaköltöznek. Charlie nem bír Bellával és utána engedi Edwardnak.Edward meglepődik de nagyon örül Bellának.
2.Charlie és Renée összejön.

Nem muszáj megfogadnod mivel az előttem "szólók" is említették hogy a te törid. Eddig imádtam ezután is fogom.;)
Bocs ennyit írtam ide.
Ja és ezután mindig komizok!!;)
Puszillak
Irina

Bells Alice Esme írta...

Imádlak titeket! Most kaptok egy hosszu választ a komitokhoz:
1.Megpróbálok minden tanácsot beleírni a fejezetekbe, mert látom annak örülnétek
2.nem baj letölthetitek a képet én is véletlenül találtam rá.
3.Renée nem lett vámpír
4. ha segítetek rávenni Alice-t és Esmet akkor meglehet, hogy ők is írnak még.
5. Mégegyszer imádlak titeket
6. Örülök, hogy ilyen sokat komiztok nekem.
7. eldöntöttem(a ti segítségetekkel), hogy mi lesz a folytatás.
Sajnos Renéeről nem találtam olyan képet de még keresek
8. mégegyszer imádlak titeket.

És Szeretlek, puszillak: Bells

GlitterKiss.com - Custom Glitter Graphics Generators and more..