BLOGGER TEMPLATES - TWITTER BACKGROUNDS »

2010. augusztus 2., hétfő

16.fejezet

Remélem tetszik majd a fejezet!Várom a komikat...xoxo:Alice

Kínos!!!


Renee szemszöge:

Persze,persze .- habogta Charlie látszott rajta hogy kínosan érzi magát!

-Elmehetek egy hotelbe is ha zavarnék!

-Istenem Renee gyere beljebb ,érezd otthon magad.

-Oké.-léptem be az ajtón.

-Bella már lefeküdt ,elég hosszú napja volt.

-Igen ,igen persze.

Mind a kettőnknek furcsa volt a helyzet. Charlie megmutatta a vendégszobát .Nagyon szép volt. Rögtön lefeküdtem ,már nagyon fáradt voltam. De nem tudtam elaludni. Nem értettem miért csalt meg Phil. Olyan jól megvoltunk , de ez lehet csak a látszat volt. Mindig is éreztem hogy nincs meg köztünk az a szikra ami még köztem és Charile között volt ,de azért nagyon szerettem és nagyon fáj hogy így ért véget ez a kapcsolatunk. De lehet hogy a sors akarta így ,lehet így volt elrendelve. A nagy elmélkedés közben elnyomott az álom. Mikor felkeltem már elég késő lehetett mert az egész szoba fényben úszott. Halk kopogást halottam az ajtón:

-Hello Anyu úgy örülök hogy itt vagy!

-Én is kicsim!Odajött az ágyamhoz és átölelt.

-Amúgy jól vagy?

-Persze !

-Hát ez nem volt valami meggyőző!

-De tényleg jól vagyok .

-Oké.

-Na kicsim mi legyen az ebéd?

-Te főzől?

-Hát ha már itt lakhatom veletek akkor legalább ennyivel tartozom.

Bella szemszöge:

Nagyon finom volt az ebéd anyuhoz képest. Sosem volt egy konyhatündér ,de azért Phil mellett meg kellett tanulni pár alap ételt . Charlienak is nagyon ízlett.

-Hé apu átmegyek Alicehoz beszélgetni ,lehet kicsit későn jövök majd.

-Oké ,Szia!

Edward a parknál várt. Már messziről megláttam ezüst volvóját. Szerencsére elég borús idő volt így nem kellett a másik kocsijával jönnie.

-Szia!- húzott szorosan magához. Lágyan megcsókolt és pedig viszonoztam. A szívem meg majd kiugrott a helyéről .Edward pedig még fokozta hogy rám mosolygott az imádnivaló féloldalas mosolyával .Majd még egyszer megcsókolt. Kinyitotta nekem az ajtót mint mindig . Gyorsan odaértünk Edward vezetési technikájának köszönhetően. Nagyon gyanús volt hogy Alice nem az ajtóba vár ránk mint mindig. Bementünk a házba ami tejesen üres volt.

-Hé ,hova lettek a többiek?

-Elmentek vadászi ,így miénk az egész ház. Felmentünk a szobájába aminek a közepén egy óriási francia ágy ált.

-Ez meg hogy került ide?-kérdeztem meglepetten. - Én úgy tudta hogy a vámpírok ne alszanak.

-Mi nem is csak te. Gondoltam nem lenne nagyon kényelmes a kanapé .

Hozzáfordültam és vadul megcsókoltam, lefeküdtünk az ágyra…

Emmett szemszöge:

-Remélem örülnek majd a meglepetésnek!

-Biztosan drágám ,nekünk ki nem örülne!Ugye öcskös néztem Jasperre!

-Persze biztosan!

-Már biztos nagyon hiányzik Alice!- mondta Rose sajnálkozva Jaspernek.

-Na elég legyen a csöpögésből,remélem Alice nem látta meg hogy oda megyünk mert akkor az egész meglepetésnek annyi.

-Nem hinném!

Már csak pár kilométerre voltunk a háztól,elég gyorsan ideértünk Rose BMV-jével.

-De rég voltunk már ennél a háznál, vagy 15 éve. De nem változott semmiben!- mondta Rose.

-Haljátok itt van Bella is vagyis egy ember de nem sok más lehetőség lehet ha csak Edward át nem váltott az emberi vérre,de nem ez Bella érzem a vére illatát.

Gyorsan felszaladtam a lépcsőn hogy meglepjem őket!

-Emmett várj!- halottam meg messziről Rosalie hangját de már késő volt már kinyitottam az ajtót.

-Emmett!- kiáltott fel Bella Edward alól.

-Helló öcskös látom kibékültetek,elővettem a perverz mosolyomat amit tudom hogy mindenki imád.

-Emmett kifelé!- szólalt meg egyszerre Edward és Rose.

-Jó,jó már itt se vagyok.

Bella szemszöge:

-Hát ez elég kínos volt.

Edward még egy puszit nyomott a homlokomra majd felállt.

-Gyere üdvözöljük a többieket!

-Oké!

-Hello Rosalie! - odamente és , megöleltem.

-Jó újra látni!

-Téged is!

Alice mint a szélvész ugrott be az ajtón egyenesen Jasper karjaiba!

-Annyira hiányoztál!- mondta és megcsókolta .Annyira szépek voltak.

Nemsokára Esme és Carlisle is hazajött és ők is nagyon örültek Jasperéknek .

-Végre együtt a család mondta meghatottam Esme. Biztos nagyon hiányoztak neki a gyermekei .

-Szerintem nekem haza kéne mennem !- sugtam oda Edwardnak de mondjuk felesleges egy vámpírokkal teli lakásban sugdolózni ahol mindenkinek szuperhallása van. De most se ki se nagyon törődött vele. Mindenki örült hogy együtt vannak.

-Persze hazaviszlek!

A házunktól nem messze tett ki .

Mikor beléptem nem akartam hinni a szememnek ,apu és anyu a kanapén csókolóztak. Mind a ketten nagyon elpirultak mikor megláttak de szerintem én se lehettem sokkal fehérebb.

-Nugodtan folytasáttok én a szobámban leszek !- habogtam,és gyorsan átslisszoltam a nappalin.

Ennyi kínos szitu egy napra !De nagyon boldog voltam ,életemben először minden rendben van körülöttem. Apu és anyu megint együtt van Edward valami hihetetlen csoda következtében teljesen belém szeretett és én is ő belé.

3 megjegyzés:

Tess írta...

Sziasztok!
Nagyon tetszik a fejezet!
Végre Charlie és Renée összejött!(L)
Reneé és Charlie olyan "aranyos" volt!
Reneé főzött! (ez új)
Emmett szemszög....(uhhh)
Jujj Belláékat rajtakapták.
Elég kínos volt.
Esme is aranyos volt.
Puszi
Tess

Névtelen írta...

Sziasztok!
Imádom a törit!
Ez egyre jobb és jobb.
Az Emmettes rész a kedvencem!
Imádommmmm.
Az jó volt amikor rájuknyitott.
Jasper nem érzékelte a hangulatot?
Na min1
Nagyon szeretem az ilyen kissé vicces, vidám részeket!
Charlie és Renée szerencsére bologok eggyütt és összejöttek!
Bella ennek nagyon örül!!:)
Emmett és Rose adta a formáját!
De hiszen ezt várjuk tőlük!!;)
Remélem sok ilyen Emmett poén lesz még.(Ő az egyik kedvencem)
Várom a kövit.
Puszi
Klaudia16

Bells Alice Esme írta...

Szia Klaudia16!
Én is szeretme az ilyen perv..zes Emmett részek! A kövi fejibe tutkó lesz ;)
Én is imádom Emmett-et!
Köszi a komikat
pusszancs: Bells

GlitterKiss.com - Custom Glitter Graphics Generators and more..